Kontakta oss

basil leaf

Endast e-post
Arbetstid 9-5

hej@renaeteriskaoljor.se
foretag@renaeteriskaoljor.se

Torsgatan 2
111 23
Stockholm
Sweden

Vanliga Frågor!

logo leaf new

Ja, fraktkostnaderna beräknas automatiskt online under beställningsprocessen.

Logga in på ditt konto eller fortsätt som gäst för att börja titta på vårt sortiment.

När du har hittat den produkt du vill ha måste du klicka på ”Lägg i korgen”. Du kan antingen fortsätta att handla eller klicka på ”Visa varukorgen” om du har allt du behöver; då får du möjlighet att gå till kassan.

Om du har några adresser eller betalningsalternativ sparade på ditt konto visas dessa automatiskt i kassan, vilket gör det snabbt och enkelt att slutföra beställningen. Annars måste du ange uppgifterna manuellt.

Kontrollera att allt är korrekt och du är redo att börja. Vi skickar ett e-postmeddelande till dig så snart beställningen är på väg.

Vi uppmuntrar kunderna att beställa online, så att betalningen kan ske på ett säkert sätt och beställningarna behandlas snabbt.

Om du är ett företag och vill göra en större beställning kan vi skicka en beställningsblankett att fylla i.

Vi säljer rena eteriska oljor av livsmedelskvalitet. Alla oljor som levereras av Reneeteriskaoljor är 100 % rena, om inget annat anges på produktsidan.

Vissa oljor, som Benzoin, är utspädda med en bärare, eftersom de inte är rörliga i sin råa form.

Våra eteriska oljor är föremål för slumpmässiga inspektioner, analyser och kontroller vid ett oberoende laboratorium som fastställts av externa organ, enligt behov.

Vi strävar efter att skicka beställningar inom 2 arbetsdagar, men detta beror på beställningens storlek. Vi kommer att skicka ett e-postmeddelande till dig för att informera dig om eventuella onormala förseningar.

Beställningar är försäkrade under transporten för förlust eller skada som orsakats av vår kurir- eller postleverantörs försumlighet. För försändelser som organiseras av kunden är det kunden som ansvarar för försäkringen.

Ja, så länge du meddelar oss detta inom tre arbetsdagar efter att du har mottagit din beställning och produkterna inte har anpassats till dig och inte har öppnats. Vi skulle då ge dig en fullständig återbetalning när vi har mottagit den returnerade beställningen. Detta påverkar inte dina lagstadgade rättigheter. Se våra fullständiga villkor.

Nej, vi erbjuder inte denna tjänst. Alla produkter måste betalas före leverans.

Varukorg